carema shit central

Cao!

Jag har haft konstant huvudvärk i 5 dagar nu. Ringt vårdcentralen ca 5 gånger, jag vet inte om dom är allmänt tröga allihoppa som jobbar där eller om dom spelar tröga för skojs skull. Idag tänkte jag att jag går dit och pratar med någon. Väl framme ställer jag frågan " om jag inte kan komma AKUT imorgon bitti för att se varför jag har ont i huvudet, när är den NÄRMSTA läkartiden jag kan få isåfall?" och dom stirrar på mig som att jag har bajs i nyllet. Jag ställer esamma fråga igen, och dom tre står och stirrar som efterblivna.

Så jag knackade på deras dataskärm och sa " NÄRMSTA LÄKARTIDEN! "
Jag får svaret " du kan inte få akut tid för huvudvärk, bara om du har en infektion"
Så jag får ryck och säger " men då har jag väl ont i örat. Ses imorn bitti!" och vänder på klacken.
Idioter!


tittat på Shutter Island precis, sitter här och känner mig mentaltsjuk typ .. Fattar absolut ingenting.
Någon som kan skriva sin version?

godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: