hurmasice

Hej :)

För första gången tänker jag inte be om ursäkt för att inte ha uppdaterat.

imorse skulle jag iväg för att fiska med pappa, jag antar att han tyckte synd om att väcka mig så tidigt. Så när jag vaknade var han borta. Jag städade här hemma och nu väntar jag på pappsen som ska komma med olja och margarin så jag kan sätta igång min bakning. För första gången ska jag baka hurmasice ( Bosnisk kaka)

Jag tycker att hurmice,baklava, burek och alla sorters grytor hör ihop med ramadan/bajram. Man får liksom lusten att laga mat och baka. Vad det gäller sånt så är jag en riktig hemmafru. Älskar att laga mat och baka ..
Och en gång i veckan har jag lusten att städa på djupet.

Ska sätta på mig mitt förkläde som Armin köpte mig för att mobbas troligtvis.

Puss på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: