Where have you been all my life.

Jag har ingen lust för bloggen just nu vilket märks då jag uppdaterade sist för en vecka sedan.
Å andra sidan är det inte kul att varje dag läsa om att man pluggar och jobbar.
I fredags firade vi Aidas 18 års dag. Det var hur kul som helst och jag var riktigt taggad, speciellt på Asjas goda mojitos. En himla massa drinkar, mat,tårta,dans och sång gick vi hem. Lördagen gick åt att sova.
Alldeles strax ska jag träffa en vän för lite prat och kina mat.

jag har tankar i huvudet som jag hittills aldrig haft. Det är jobbigare att vara den som sviker än att vara den som blev sviken. Jag mår hellre dåligt själv än att såra någon som jag tycker om. Ibland har man inget val och måste helt enkelt vara den som sårar. Fan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: