Saturday morning.

Godmorgon :) jag vaknade kl 8 imorse, gick upp och borstade tänderna och gick tillbaka till sängen. Två timmar senare, var det bara att stiga upp trots regnet ute och mitt varma täcke. Nu sitter jag och äter frukost i min ensamhet framför tvn.

Dagen på gröna lund kunde inte varit roligare, tro det eller ej vågade jag åka nästan alla attraktioner (förutom extreme) för första gången i mitt liv. Jag tror att mitt hjärta är kvar i luften på fritt fall, hundra meter upp över stockholm och 110 km/h tillbaka igen. Det enda jag tänkte på var hur skönt det hade varit att sitta kvar där uppe och titta på stockholm. Av någon konstig anledning lyckades jag le hela vägen upp och hela vägen ner igen. Jag knep med rumpan allt jag orkade för att det kändes som att jag skulle ploppa ut ur stolen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: